söndag 30 september 2012

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag, har ingen ursäkt denna gång :(

Just nu lyssnar jag på seremedy, deras nya album, welcome to our madness, är såå bra!!´
Vaknade vid 9 idag, gick ner och åt frukost, sen somnade jag om igen och vaknade inte förän nyss x) Det var en fluga som surrade omkring x( Ska plugga idag, har fysikprov imorgon :C Det är så svårt, särsilkt de om magnetism...... xp Fattar ingenting xD

Igår var jag, Catta och Rulle till en ny pysselbutik! Jag hittade lite billiga saker där som jag har letat efter ett tag nu ^^ Det var lim och glitter!! Kanske inte låter så speciellt men jag behöver dom så... =3


Dom senaste dagarn har jag kollat jätte mycket på BJD dockorna..... Dom e sååååå fina!!! Jag vill ha!!!!! Men dom är svindyra! :(

Min favorit! <3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en söt kommentar och du får en kaka^^ ♥